Excursions

Activitat sorpresa (18 de juny)

El passat 18 de juny, a les 9 del matí, 90 nens i nenes es concentraven a la plaça Joanic amb el fulard al coll i rumb cap a l’incert…
10 minuts després envaíem el metro en direcció al Fòrum, on ens esperava la primera prova del matí, la gran sorpresa, EL BOSC URBÀ ! Allà penjats com si fóssim micos, vam dominar l’aire i la terra i, una mica escagarrinats, vam passar per tirolines, ponts i cordes fluixes, tot un repte!
Després de dinar en un parc ple de tobogans, la prova final; el domini de l’aigua. I què millor per fer-ho que un joc d’estratègia, d’esforç i, sobretot, on vam acabar ben xops!
I després, cap a casa falta gent! A descansar i a agafar forces per les vacances, que ja falta poc!

Puig Castellar (Petits)

El dissabte 14 de maig vam anar d’excursió al parc de la Serralada de Marina.
Com que la tenim a prop, es va optar per agafar el metro a Diagonal, fer canvi a la nova línia 9 i baixar a Singerlin, però la motxilla del Jaume no va voler baixar i es va quedar dins del vagó! Sort que uns tècnics de TMB ens van ajudar a recuperar-la, que si no, s’hagués quedat sense dinar…
Però les aventures tot just començaven, i vam al·lucinar en ser propulsats per uns magnífics ascensors que ens van pujar de l’andana al vestíbul.
Un cop a l’exterior, vam esmorzar a l’ombra d’uns plataners inmensos als jardins de Torribera i allà va començar pròpiament l’excursió. Pujant fins als límits dels jardins s’arriba al camí que porta primer a l’ermita de Sant Climent i després al poblat ibèric. Al punt més alt del poblat, on hi havia una vista magnífica i fins i tot es veia el mar, vam dinar.
Després, uns pocs jocs i recollir per tornar cap a casa que fèiem tard!

Sant Jeroni – Montserrat

El dissabte 2 d’abril vàrem anar d’excursió a Montserrat amb el grup de mitjans i grans. Vam quedar molt d’hora a Barcelona i tots estàvem adormits, però en arribar a Montserrat i veure el dia tan esplèndid que feia se’ns va passar la son!
Vam pujar fins a Sant Jeroni, una pujada molt esgotadora, però amb unes vistes magnífiques! Després de veure una mica el món que ens rodeja vam baixar a dinar i després vam començar el descens (on ens vam trobar un grup d’un altre cau que es van quedar meravellats amb les nostres dessuadores!) i finalment vam baixar de Montserrat per tornar a Barcelona.

Dolmen de la Pedra Gentil (Petits)

En acabat de coneixe’ns una mica a l’autocar i saber tots on anàvem, van començar a caminar. Després d’esmorzar, en reprendre la marxa, vam descobrir una carta d’un tal doctor Gil que ens deia que si el podíem ajudar a buscar un codi per desxifrar una recepta.
Com que som molt valents van iniciar la nostra aventura cap al Dolmen amb la missió de trobar el codi. Durant el camí vam tenir una acompanyant inesperada, la pluja. Però tots anàvem buscant per tot arreu. Quan vam arribar al dolmen vam trobar el codi i allà mateix vam desxifrar la recepta.
Mentre baixàvem van collir els ingredients, sota un sostre improvisat que ens feia camina tots a la una. Desprès de dinar vam jugar i abans de marxar vam fer la poció i van descobrir que ens donava més força.

La Mola (Mitjans i Grans)

Benvolguts Monjovians!!
El dissabte 16 d’octubre es va fer la primera sortida del curs, una excursió a la Mola amb els mitjans i grans. Visca! S’ha iniciat el curs!
La pujada va ser divertida i, tot i que vam arribar cansats a dalt, va ser divertit!
Un dinar amb vistes al cim, una presó de monitors i un parell de jocs que, tot i ser una mica accidentats, ens van fer riure un munt.
La baixada, què us hem de dir, la vam fer pel mig de la muntanya, ben bé com cabres, per un camí que sembla que no existeix, però tot i això i les relliscades es va convertir en una experiència.
Un cop a baix, de tornada a casa, a descansar els genolls!!

tornar

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.