UMPAS

COLÒNIES D’ESTIU

Del 1 al 8 de setembre

Delta de l’Ebre

Carregats des de Fontana amb les motxilles, les tendes i tot el material, ens vam dirigir cap al tren en direcció a Móra la Nova!

DSCN2578 DSCN2602DSCN2629

Estàvem a punt de començar una gran aventura per les terres de l’Ebre! Arribats a Móra, ens vam adonar d’un petit detall… L’Alba, la monitora, no hi era!

DSCN2632 DSCN2644 DSCN2645

Resulta que havia anat a preparar la ruta uns dies abans i no havia tornat a Barcelona. Vam decidir que el millor era passar pels mateixos llocs que ella a veure si arribàvem a trobar alguna pista que ens dugués fins on era ella.

IMG_0854 IMG_0858 IMG_0860

En primer lloc vam anar a buscar on dormiríem el primer dia, que ens havien dit des de l’ajuntament que hauríem d’anar a l’ermita de Sant Geroni.

DSCN2657 DSCN2663 DSCN2731

No ens va caldre preguntar gaire per adonar-nos que aquesta ermita estava a 8Km del poble!! Però vam trobar una rapidíssima solució: fer bivac vora el riu, prop d’on agafaríem les piragües l’endemà.

IMG_0907 IMG_0927 IMG_0937

La resta de dies també van estar plens de sorpreses quan descobríem els llocs on dormíem: dins d’un alberg on podíem fer servir la vitroceràmica i tot, acampats prop d’un riu a un poble que estaven de festa major, i fins i tot dins d’un ajuntament on ens van deixar aixoplugar quan va començar a diluviar!

DSCN2741 DSCN2765 DSCN2776

A tot arreu ens van acollir molt bé ja que érem la novetat del poble allà on anàvem!

IMG_0941 IMG_1010 IMG_1006

Anar baixant el riu amb les piragües també ens va agradar molt, ja que podíem anar parant i tirar-nos al riu per refrescar-nos, deixar-nos portar per la corrent i descobrir com feien baixar el nivell del riu dins un recinte tancat amb comportes on nosaltres quedàvem dins!

DSCN2816 DSCN2864

Vam tenir molta sort de tenir una monitora de piragües com la Laia, que ens va ajudar en tot moment amb tot! També del Marc, es clar…

Van ser uns dies on ens vam fer experts en muntar i desmuntar tendes, en cuinar, en fer i desfer la motxilla, en remar i fer uns bons braços, en carregar molt pes, en caminar sense saber quan arribaríem, però sobretot, vam ser uns experts en passar-ho genial allà on arribàvem.

Tot i que anàvem seguint les pistes de l’Alba, no va ser fins a Barcelona quan la vam trobar finalment! Ja ens podria haver avisat! Quin patir!!

CONVIVÈNCIES DE NADAL

Del 27 al 30 de desembre

Roques Blanques (Ribes de Freser)

DSCN0030 DSCN0076DSCN0056

Dijous 27 de desembre, amb la panxa plena de torrons, el grup d’Umpas va agafar el tren cap a Ribes de freser. Després de dos llargues hores arribàvem a la casa de colònies just per dinar i descobrir que el Grinch ens havia robat el nadal.

Durant els tres dies següents ens vam esmerçar per aconseguir tot el que ens faltava; menjar, guarniments, música, monitors … i finalment vam poder celebrar les semi-campanades d’any nou i el nadal tots junts, vestits amb les nostres millors gales.

Tot això afegint partides immenses de “presi”, un gosset batejat com a “crema de nato”, un temps passable, i la companyia, que era fantàstica, van fer d’aquestes colònies, com totes, inoblidables.

AL CAMP DEL BARÇA!

El passat 28 de Desembre el grup d’Umpas acompanyats d’uns quants monitors vam poder gaudir del partit de la Copa del Rei Barça-Alavés gràcies a unes entrades ofertes per l’associació Alvent, en la qual van col·laborar els Umpas.

IMG_1988 IMG_1991

Malgrat el fred que feia no ens va poder impedir gaudir del partit. Es presentava una nit freda però amb totes les nostres bufandes, abrics i de més capes al damunt i unes ganes bojes d’animar, ens vam asseure als nostres llocs i a animar!